Thecrown http://blogcuanne.com/2013/02/11/bir-sezaryen-sebebi-olarak-cati-darligi/ Güzel bir yazı olmuş paylaşmak istedim 👌🏻
Eddacan Thecrown bugun gittim doktora dedi ki çatı kontrolünü sancım başladğnda yaparız bebeğin o anki kilosuna ve çatı uygunluğuna bağlı dedi 38. Haftada bakmak pek doğru olmaz. Ve bu cevap bana mantıklı geldi
Thecrown Eddacan kesinlikle. Yurtdışında zaten bu şekilde oluyor. Benim sancım olunca baktı açılma var mı siye çatın biraz ön tarafı dar ama sıkıntı yapma o Doğum da değişkenlik gösteriyor dedi rahatladım bu yazı da rahatlattı