Merhaba kızlar artık benimde doğum hikayem var, bebeğim 40 haftayı geçtiği için 2 güne bir hastanede randevum vardı, dün sabah kontrolde bebeğimin hiç suyu kalmamış dedi doktor, ya ikiye kadar gel suni sancı verelim, yada cuma sabah 8 de burda ol dedi, 1 saat içinde karar verdim eve gittim iki Kızım daha var onların eşyalarını hazırlayıp arkadaşıma bıraktım, eşime bugün gitmek istiyorum yoksa gece uyuyamam dedim, tam 2 de hastanedeydim 2:30 da fitil olarak suni sancı verildi, ama doktor bugün sancıyı hisstmessen yarın sabah 8 de bidaha vericem dedi, 3:30 da sancı başladı,4:30 da baya bir arttı bu arada açılmam 1cm doğumhaneye indim ebe dediki suya girmek istermisin bende tamam dedim sıcak suya girdim sancılar baya zorlamaya başladı 1 saat sonra sudan çıkardılar kontrol için 5 cm, 1 saat sonra 7cm derken sancı kısmı baya zordu saat akşam 10 da 8 cm olmuştu ama dayanacak gücüm kalmamıştı, beni en çok zorlayan sancı varken kontrol etmeleriydi, saat tam 22:29 bebeğim kucağımdaydı doğum anı en kolayıydı 5 dakika sürmedi, önceden iki doğum yaptım hiç dikişim yoktu maalesef bunda biraz dikişim var ama hiç ağrısını hissetmedim şimdiye kadar, bebeğim okadar tatlıki simsiyah uzun saçları var onun için bu acılara değer rabbim olmayanlarada versin inşallah, bu arada Kızım 4.225 gr 52 cm doğdu, 13.06.2019 da bugün ilk günümüzdü, allah herkese hayırlı doğumlar versin bir avazda kurtarsın inşallah,