Ben bi iş yerinde 9.ayın 20 sinde ise başladım başladıktan 2 hafta sonra hamile oldugumu öğrendik ve şuan 23 hafta 6 günlük hamileyim sorum şu ki askeri ücretin altında maaş veriyo (1300) sabah 8 akşam 6 bucuk çalıştırıyor (7 buçuk saatten fazla) üstüne bide 22 gün sigortamı yapmamış budurumda ben şikayetçi olsam o ödemediği sigorta günümü yaptirirlarmi ve sırf cikayim diye hergün burnumdan dokuyo zamda yapmiyo bununla alakalı ne yapabilirim bilgisi olan varsa yazabilirmi 🤔🤔🤔