Oley yok yok hicbisiyle ilgisj yokmus korkmayin. Sadece bazi hamilelerde dilin ustundeki tat alma noktalari daha duyarli hale geliyomus ve aslinda kendi tadimizi aliyomusuz insan vucudundada demir bakir var malum 😞 kokularida daha keskin aliyosunuzdur bu yuzden kesin. Doktorum su ic sakiz cigne dedi. Minik sekerlerden aldim su bimde a101de olanlardan kutuda. Arada bi agzima atiyorum falim sakiz cigniyorum polo naneli seker de ise yariyo. Basetmeye calisiyorum ama nefret geldi vallahi banada. Kimisi gecer 3-5 ayda diyo kimisi hep kaldi bende diyo. Dedigim gibi 15. haftadayim degisen bisiy olmadi 😞