oslemyasar Kengergly kesinlikle filiz hanım bence. Kuzenim riskli gebelik geçirdi allah razı olsun ondan hem kuzeni hem bebeği kurtardı
Kimya Kengergly bir arkadaşımda neden filize gitmiyorsun benim kanamam oldu bi gece hastanede yattım o başımda elimi tutarak bekledi dedi. Ben de Naile Hanım'a gidiyorum memnunum rahat bir doktor strese sokmuyor beni.Filiz hanım hakkında yorumlar iyi...