gdaslik sumeyya_ky bende de subseroz milom var bir adet hamilelikte büyür dediler ama hala aynı boyutta duruyor. Çok küçük
ozgeya sumeyya_ky Hayır normal doğum yaptım,doğumdan 5 ay sonra ameliyatla alındı.Doktorum sezaryen sırasında almayı uygun bulmuyor.Kanamanın fazla olması rahim için tehlikeli olduğundan sonraya bırakıldı.