Ays_homee Hadi bakalm erkek bebiş bekleyen hamişlerden isim önerileri alalım neler düşünüyorsunuz ve neler koydunuz fikir olsn 💐💐
Rukiye2709 Ays_homee rabbim nasip ederse bizde Eray koyacağız :) ama Yusuf Hamza Ömer isimlerini çok severim . Rabbim sağlıkla doğmayı nasip etsin inşallah
Bysima Ays_homee 2 hafta kaldı bebeğime isim bulmayı babaya bıraktık oda bulamayınca dün Buğra han isimine karar verdim bugünde çikolata siparişi verdim bakalım eşim hiç yorum yapmadı isim bulamamasinin yenilgisinden sesi çıkmıyor
cansuuhakann Sengulkrgz konuralp Osman gazinin komutanlarından. Alpagut da Kaşgarlı mahmutun tabiriyle düşmana tek başına saldıran anlamına geliyor. Uygurlar ve Hunlar da savaşçı anlamında kullanmışlardır. Güzel manaları vardır. İkisi de çok eski isimlerdir. :)
ErenArden Eren arden benim oğlumun adı babası koydu ama ben arslan koymayı istiyordum o hiç istemedi :)
Kelebegimmm Hamit ismi nasıl?ben düşünüyorum herkes dede ismi diyor ama insanın artık midesi almıyor yeni nesil isimlerden.nerdeyse bütün çoçukların ismi aynı
Tugraveannesi Kelebegimmm kendi jenerasyonuna göre evet biraz yaşlı ismi gibi ama güzel klasik eski isimler var yine yeni isim koymayın ama biraz daha araştırın isterseniz
Kelebegimmm Tugraveannesi ömer ismini çok seviyordum evlenmeden önce onu düşünürdüm hep.eşimin 2 kuzeninin oğlu Ömer🤦🏻♀️Hamit ismide yüreyime tam oturdu)yeni bir teklif gelmeyince o kalır herhalde
3333 Oğuzhan Pusat koyacağız bizde... Pusat ismini ben istedim oğuzhanı da Babamız yanına koyalım dedi 😊ama her sevdiğinde alışveriş yaptığımızda pusat oğlum diye hitap ediyor 😍😍🙏🏻