Arkadaşlar şuan 10+2 hamileyim 2 gün önce çok açık pembe akıntı gelmiş günlük pede ara arada kasıklarım ağrıyor, böbreklerdede sıkıntı var benim devamlı sıcak tutsamda kendimi üşütüyorum.Acaba bebiş açısından sıkıntılı bir durum varmıdır,yoksa üşütmeden falanmı kaynaklıdır. leke sorunu olmamıştı bende daha önce ,böyle bir durum yaşayan veya bilgisi olan varmı kızlar ??????