Benimde migrenim var yaklaşık 4,5 aya kadar hep kustum ve yattım 5 kilo verdim boş serum takıyorlardı ilk başta sonra parolla beraber 2 tane vermeye başlamışlardı sadece rahatlıyordum bi işe yaramadı sonra bi yöntem uygulamaya başladım tülbeti katlayıp limon kolanyası döküyordum üstüne karabiber döküyordum tekrar 1,2 kat katlıyordum alnıma sarıp yatıyordum benim yaklaşık 10 senedir var keşke ilk başta bulsaydım bu yöntemi dedim çok iyi işe yarıyor deneyin derim