Kelebegimmm Büyüdüğü için olabilirmi?ben karnımda ve kasıklarımda ağrı hiss etdiğimde tedirgin olmuyorum hiç rahim ve karın büyüyor sonuçta
Aliyee2 Kelebegimmm Ya benim 16. Haftadan beri kanamam var once enfeskiyondan denildi. Sonra doktorum olabiliyor boyle dedi ister istemez tedirgin oluyorum icim rahat etmiyor. O yuzden sormak istedim icim rahatlasin diye
Aliyee2 Kelebegimmm Enfeksiyon kaynakli dedi alttan muayenede rahim kaynakli gozukmedi. Daha sonrada bazen rahimden bazen kesedende olabilir dedi doktorum ilacta kullandim gecmedi cok sukur bebegimdede bir sknti yok ara ara yasiyorum o yuzden.