İyi akşamlar kızlar birşey sorcam iki haftadır kendi kendimi yiyorum.
Adetim 15 gün gecikti yani
31.05 olmam gerekirken halen olmadım 06.06 kan tahlili yaptırdım 1,20 cıktı bugün 14.06 tekrar yaptırdım 2 cıktı kan tahlili doktor gec döllenme ola bilir 1 hafta 10 gün sonra adet olmazsab tekrar gel dedi böyle birşey yaşayan duyan varmı acaba.
Not adet görmeden bir hafta önce göğüslerin çok ağrırdı dokunamazdım ama tık yok sadece ara ara karımın altında cok hafif rahatsız etmicek şekilde ağrılarım oluyor.
lütfen akıl verin...