Berna3434 ben 1.5 ay kalça agrısı çektim. Sanki bacak kemiğim çıkmıs kalçamdan gibi batıordu. Topalladım falan. Sert yerde yatınca iyi geliordu baslarda. Sonra nere yatsam acıodu. Aglıodum hep. Sonra kendi kendine yavas yavas düzeldi... Senin haftalarında baslamıstı... Ayakta uzun kalma agır kaldırma birde magnezyum kullan. Sert yer bul kendine uzanacagn zaman..