Cangul Odanıza park beşik alacaksanız mutlaka montessori öneririm. Ben büyüyen beşik aldım ama oğlum çoook hareketli. Asla yetmiyor. Yine hareketli olmasından dolayı odasına erken almam gerekti. Alçak bir yatak mobilya ilerisi için daha kullanışlı görüyorum. 1 yaşına girecek şuan olsa rahatlıkla yatırırdım montessoride.