Meryemak Kızlar nescafe 2si1 arada çok içiyordum hamile olduğumu öğrendikten sonra içmedim baya şimdi bi kaç gündür canım istiyo içiyorum bi sıkıntı olur mu ? 18 haftalığım
Lidya Meryemak onlar pek iyi değil 2 si yada 3 ü bir arada olanlar yani haa normal neskafe granül kafeinsiz var marketlerde.sütle yapıp içebiliyosan daha iyi olur
Ruya Meryemak ben de şeker çıktı diyetisyene gittim diyet yapıyorum ona rağmen günde bir kez.ikisi bir arada icebilirisn dedi ve iciyorm
Alinmavi Meryemak cok caniniz cekiyosa icin 1 taneden bir sey olmaz. ben de ictim 1 kere. Arada yine canim istese de kafami dagitiyorum hemen. Kafeinden cok korkuyorum cunku. Az kaldi zaten doguma 39 haftaligim ben. Esime dedim dogum yapinca bana ilk is bir fincan kahve al 🙂
Obsesifk Bence ikisi bir arada ve üçü bir aradayı normalde de içmeye çalışın kızlar onun yerine sade kahveyi sütle yapmaya çalışın yada filtre kahve içmeye çalışın ben arada türk kahvesini sütlü yapıyorum daha güzel oluyor
CerenSelvi Meryemak kafeinsiz kahve kesinlikle içmeyin kalp için zarrlı. Ben 23 haftalığım. Her gün türk kahvesi içerim. İki güne bir de sütlü filtre kahve içiyorum. O an ulaşamıyorsan nescafe de içiyorum 😇 hiçbir sorunumu yok şükürler olsun. Siz de bir french press alıp sütle kahve yapıp bir fincan tüketebilirsiniz bence.
Lidya Asliemir Canım bende kafeinsiz içiyodum ama bayanın yazdığından sonra açtım araştırdım karaciğerdeki kötü enzimleri diğer kahvelere göre arttırıyormuş,insanlar üzerinde yapılan deney sonucu bu kanıya varmışlar ama %100 doğruluğunu bilemicem