Merhaba kızlar ben sürekli doktoru hakkında tereddüte düşen birisiyim, biraz soğuk bi doktor çok fazla konusmuyor ama birşey varsa acıklıyor ultrasonda o kadar dikkatli ki kendini kaybediyor bakarken nerdeyse iyi bi doktor sadece tarzı mesafeli, simdi ben mesaj attım birşey sormak için cok kısa cevaplar veriyor görümceme okuttum oda işte sakasına dayak yeme falan dedi öyle de değilde bende dedim ki amaan ne olcak sanki ne farkeder doğumu yapıcak olan benım benden cıkıcak doktorlar cokta alakalı değil, oda öyle deme doktor cok önemli falan dedi. bende değiştirmek istemiyorum aslında bilgisine cook güvendiğim için önceki düşük gebeliğimde de ona gidiyordum ama sizce doktorun payı nedir dogumda yanı bilgisi tecrübesi yeterli mi yoksa biraz da sıcak kanlı mı olmalı sizin doktorlarınjz nasıldı dogumunuz nasıl geçti??