nbhtdmryuce 0,100 de gebelik var mıdır acaba ? Eşime hafta sonu babalar günü süprizi yapmak istedim ama 0,100 çıkınca tahlil size bi danışmak istedim ☹️ Sanırım 2,5 haftalık sayfada o şekilde söylüyor. Çok mu erken yaptım yoksa gerçekten yokmu acaba
[silindi] nbhtdmryuce ola dabilir olmaya da bilir. Bence emin olmadan bir şey söylemeyin. 2 gün sonra tekrar kan testi verin eğer değer iki katına çıkmışsa hamilesiniz. Değer düşmüşse bir sorun var. İlk hamile olduğumu sandığımda 100 küsür çıkmıştı iki gün sonra 70e düştü. Kimyasal gebelikti. Bir hafta sonra da adet olmuştum. Ben de kendimi hamile sanmıştım 🤦🏻♀️
nbhtdmryuce [silindi] Aaa öylemi çok geçmiş olsun kimyasal gebelikte son günlerde çok duyuluyor 😔 Çok teşekkür ederim babalar günü İçin süpriz yapmak istemiştim ama nasip 😇
[silindi] nbhtdmryuce pazar erkenden test verin bir iki saat içinde çıkıyor zaten belki verirsiniz hediyeyi nasip 😁
nbhtdmryuce [silindi] 😍 Var mı peki bildiğiniz bi hastane ? Hemen sonuç vericek Çünkü yaptırdığım bi gün sonra çıktı 😇
[silindi] nbhtdmryuce hangi semttesiniz bilmiyorum ki. Ben özelde yaptırdım 1 buçuk saatte çıktı. Pazarları yoğun olmadığı için sabah erken verirseniz hemen çıkar. Vermeden gideceğiniz hastaneyi arayın sorun isterseniz daha garanti olur.
Kumsalinannesii nbhtdmryuce canim boşuna heveslendirmişler seni sakin ol bu değerle hamilelik mümkün değil geç döllenme olsa bile en az 12 gün geçmesi lazım. Bu değerle nasıl tekrarla diyorlar anlamıyorum insanları yanlış yönlendirip heveslendirmeyin ya