Kızlar 31 haftalık hamileyim ilk gebeligim ve haliyle doğum şekillerini merak ediyorum.normal doğumu tahmin ediyorum ama sezeryan nasıl oluyor sizlere sormak istedim sadece ameliyat bolgesimi açık oluyor yoksa tüm ameliyat boyunca ciplakmi oluyorsunuz?