Mturan bende de enfeksiyon vardı çok afedersiniz sarı ve yeşil akıntım sık sık oluyor çamaşır değişiyordum fark eden birşey olmuyordu en son doktora mecbur söyledim şuan olmasa da ilerde bebeğe de zararı olur dedi fitil verdi önce çok tedirgin oldum okudum bir hafta kullanmaya cesaret edemedim sonra kullandım çok aşırı kaşıntı oldu hatta buraya yazıp sordum arkadaşlara kullan en iyi çözüm o dediler ve devam ettim Allah'a şükür geçti kurtuldum ne kaşıntı ne akıntı kalmadı ayrıca çok su içiyorum ihmal etmeyin çok geçmiş olsun 🌸🌺🌼