Hanımlar merhaba ben 31. Haftalık ikizlere hamıleyim ve riskli bir geveliğim var her hafta takıp e gidiyorum bugun birşeyim yoktu biraz uyumuşum uyandıgımda aşırı midem bulanıyordu açlıktandor deyip yemek yedim ve uzerinden 15 dakıka sonra çıkardıö suan hala midem bulanıyor acile gitmek istemiyorum her gittiğimde sebebi ne olurda olsun alttan bakıyolar başına gelen var mı son aylarda boyle bulanto kusma yaşayan kızlarımın hareketlerinde sıkıntı yok cok şükür hareket ediyorlar cevaplar için sımdıden teşekkürler