12_yil_sonra Ben oğlumda mobilya aldım ilk, hiç kullanışlı değil . Yepyeni verdim gitti . Sonra park yatak aldım 5 yaşına kadar kullandık oyun oynuyordu içinde son zamanlar. Kesinlikle park yatak. Şimdi gebeyim oğlumun park yatağını kullanacağım