hevesyyy bende gidiyordum eskiden memnundum alttan baktı 12.haftama kadar sonra kanamam oldu alttan baktı diye bi dahada gitmedim . En son gittiğim de siz niye geldiniz demişti 2li test sonucu için dedim bana ultrasonla baktırcan mı dedi evet dedim 2 hastam var ondan sonra bakayım dedi ve 45 dakika kapıda bekledim sıramı da 15 dakika beklemiştim boşu boşuna 2 dakika muayene için beni 1 saat bekletti . Ve çok ilgisiz baktı cinsiyete erkek diyip yolladı pipi bile gösterdi . 16 . Haftamda yeni doktorum % 100 kız dedi. Bide az para değildi 195 tl ayrıca serum iğne derken 400 tl veriyordum medicale