Bende Sevilay Hanım ve Sedat Umur arasında kararsız kalmıştım Sevilay hanım normal Doğumu desteklediği için tercihimi ondan yana kullandım daha 1 kere muayene oldum kontrole sürekli çağırmıyor ultrason zararlı diye bakalım 2. Kontrollümüz 24 Haziran da