gulsahkir1 Ben 1 gun kala klasik testle ogrenmistim. Biraz pahali olan testler var eger bekleyemiyorsaniz binkac gun daha ondan yapip deneyebilirsiniz. Ama sonuc saglikli olurmu bilemedim.
Gkhnm97 gulsahkir1 anladm canm varsa normal testte silikte olsa cikmazmi ki 29 haziran yumurtlamam oldu canm
Gkhnm97 Deletedmom00170 onceden bekliyordum canm da bu sefer bekleyemedim nedense bide adete 10 gun kaladir gogus acisi var acabami diyorum belirti olabilrmiki
Ozcann [silindi] ovulasıyon testiyle derken biraz konuyu acarmısınız ben bu ay kullanırım diye aldım ama hala adet olmadım nasıl anladınız bunda gebeliği
[silindi] Gkhnm97 aynen ama benimki 2 gün kala aksam çıkmıştı 5 saat su icme fazla idrarını tut öyle yap aslında bugünde çıkabilir yaa testin fazla varsa yapsana çok merak ettim 😀