Handeyldz01 Sağlık ocağı bana 4 ay bitip 5.aya girdiğimizde aşı olmam gerektiğini söyledi. Özeldeki doktorumda onayladı yaptıran oldu mu? Ayrıca 6 gün kaldı açıya hala tereddüt ediyorum.
Merveyman Handeyldz01 canim benimde haziran 18.sinde çağirlar kontrol ve tetanoz aşısı için doktoruma sordum sizin tercihiniz ister yaptırın ister yaptırmayın dedi çok gerekli Bi aşı değil dedi o yüzden ben yaptırmıycam
NeverTooLate Handeyldz01 20.haftada ilk doz 24.haftada 2.doz tetanoz aşısı oldum kesinlikle olmalısınız.
Bahara Merveyman nasıl gerekli değil ya siz olmuyorsunuz bari insanları yanlış yönlendirmeyin bu aşının olunması gerekiyor ve önemli.
Hnfe NeverTooLate ben 20 haftalik hamileyim.saglik ocagindaki.ebe temmuzun sonda ilk doz vurulacak dedi gec degilmi
melegin-annesi Handeyldz01 ben iki doz şeklinde yaptırdım bebeğin sağlığı için çok gerekli ki Doğumda da senin için çok faydalı olacak
Merveyman Handeyldz01 ben prof Dr gidiyorum canım daha önceden 1tane kimyasal gebelik 1tane de 1buçuk aylıkken kaybım oldu gerekli duymadı doktorum
eminesbr Handeyldz01 kesinlikle yaptırılması gerekiyor heleki sezeryan düşünüyorsan daha da önemli bebeğede bir zararı yok zaten bebek doğduğunda onada yapılıyor benim doktorum net bir şekilde yaptırılması gerektiğini söyledi ve iki dozuda yaptırdım hiç bir sıkıntımızda olmadı
Handeyldz01 eminesbr sezeryan çok kolay yapıyor doktorum o normal Doğum sancısını çekebilir miyim bilmiyorum yaptıracam
Bahara Handeyldz01 şubgerekli değil diyenlere falan aman diyim aldanma ve lütfen zamanı geldiğinde aşını ol benimde 5 gün kaldı olucam 🙏🏻 Ve herkesin olması gerekiyor bu aşılar sallantıya alınacak şeyler değil ve bebek için önemli 🙏🏻
Handeyldz01 Bahara aman allahım ben 16+3sin sandım 😅 bana erken mi gel dedi o zaman Şubat 20 de en son adet görmüştüm 4 ay bitmiş olacak
1ogrencianne Handeyldz01 2 dozunu da yaptırdım 5 doza tamamlayacağım inşaAllah 2’si hamilelikte 3’ü hamilelikten sonra yapılıyor
Bahara Merveyman okadar çok doktorluk işim olduki ve çok sayıda bebekte kaybettiğim için emin olun neyin ne olduğunu biliyorum siz kafanızı yormayın.
Merveyman Bahara emin ol benim kadar 2senedir benim 1tane yaşadığımı yaşamamışındır gereksiz doktorlar beni kobay gbi mi kullanmadı asla çocuğun olmazmı denilmedi kimyasal gebelik mi geçirmedim 1buçuk aylık gebeliğimmi bitmedi yanı kimseyi bilmeden yargılamayın
Asliyildirim Merveyman yakın zamanda mıydı o düşüklerin o zaman olmuş muydun aşı? Belki o yüzden demiştir doktor şart değil diye?