Mugeboz1 Kızlar bugün aylık rutin kontrolümüz vardı. Cok sükür herşeyi iyi bebeğin. Ama detaylı ultrason hakkında birşey söylemedi. 1 ay sonra kontrole gel dedi her zamanki gibi. Size doktorunuz ne zaman söylemişti? Veya her doktor gerekli görmüyor mu
Esraa3618 Mugeboz1 cnm 21-22 haftalıkken yapılıyor dedi doktorum ben 16 haftalığım şimdiden randevumu aldım
Efsuni Mugeboz1 19 24 hafta arası yapılması gerekiyor ne geç ne erken eger 21 haftaliksan bir daha ki kontrolünde 25 26 hafta olacaksın bence doktoruna hatırlatmalisin
Mugeboz1 Efsuni aslında özele gidiyorum çok ilgili bi doktorum var . tarama testlerini hep hatırlatmıstı ben istemedim. Bunda henüz bişey söylemedi , renkli ultrasonla her seferinde bakıyor uzunca . Elleri kolları kalbini gösteriyor. Ondan mı acaba 🤔
Yeniaane Mugeboz1 doktorun dediğin gibi net inceleyerek bakıyorsa heryerine o yüzden gerek görmemiştir.Çoğu doktor yaptırmıyor zaten. ben devlet hastanesine gittiğim için yaptırıcam orda çok net bakmıyorlar çünkü 😉
Efsuni Mugeboz1 organ tarama testi başka (detaylı ultrason) çok daha detaylı inceleniyor en az 25 30 dk bakılıyor bebeğe bence doktoruna tekrar gidip hatırlatmalisin çünkü kadın doğumcularin hepsi yapmaz ekstra eğitimini alanlar ve perinatolog yapar