Dimplesgirll B12 değerim çok düşmüş kızlar böyle olan varmı gittiğim hastanede ilk baktılar sonra bida bakmadılar sağlık ocağında yaptırdım düşmüş yarı yarıya
NurGurel Hamileligin basinda yapilan tahlillerde benim de cok dusuktu dr um igne verdi sanirim o normale cevirdi
Dimplesgirll FerhanSerkanEilmez ben internetten gördüm sağlık ocağına gidicem pazartesi artık ne yzarsa içerim
Dimplesgirll FerhanSerkanEilmez evet canım yazıyor mutlaka git baksınlar decavit verdi kan hapı verdi bana hatta niye geç geldin dedi