Ozgememduh 37 haftalık hamileyim saçlarımı boyatıp kestirmek herhangi bi zarar verir mi yaptıran var mı ?
Haribo42 Ozgememduh canım amonyak içermeyen bitkisel boyalar var öyle bişey kullanırsan sorun olmaz inş allahın izniyle bu şekilde kullananlarda direk bebeğe etki ettiği görünmemiş hiç. Kestirmek ztn sorun değil batıl inanç:) ama sakın açtırıyım deme saçlarını sadece boya:))
Fureya Ozgememduh havalar epey sıcak kestirdin tabi rahatlarsınız. Boya için bir şey diyemem. Bu zamana kadar boyatmadıysanız 2 hafta daha bekleyin bence. Çok muallak bir konu çünkü.
Ezgisare Yok dipten değil yani 2 parmak aşağıdan daha çok ombre gibi yaptırıcam ama doktoruma sordum geçen hafta saçımı boyatıcam dedim dipten yada değil demedim boyayabilirsin tabi dedi sanırım sadece ilk 3 ay önermiyolar