Mnevvr53 ilk dogumumu şarda yaptım Dr beril hanımdı çok iyi bir Dr du ebelerde iyiydi fakat sancı çektigim sürece beni hiç yatakdan kaldırmadılar sancılar benim için zor oldu o yüzden şuan ikinciye hamileyim ve 8 günüm kaldı devlete sibel hanıma gidiyorum şuana kadar şarı bi artısını görmedim az buzda bi paranı almıyolar üstelik şuanki Dr larıda hiç iyi degil devlette tecrübeli ve çok iyi Dr lar var biraz uzun oldu kusura bakma😊