Ebrulin gercekten ay canim cok mutlu oldum resimdeki senmisin gercekten fistik gibi duruyon insallah bende sarkmam ust uate gebelik yasadim cok uzuluyorum sarkacam diye malesf bende catlaklar hat safada cocuklardan dolayi suan kotunun iyisi icin dua ediyorum catlak dursun ama sarkmasin diye benim yasimda kucuk diyetsyen sarkmazsin dedi ama bakalim🤩🤩🤩