Mervee07 6 haftalık hamileyim doktorum rahmin kalp şeklinde dedi. Böyle durumu yaşayan var mı ? Gebelik nasıl ilerliyor ? Doktorum sorunsuz bir hamilelik olabildiği gibi düşük ,erken doğum riskleri de var yaşayıp göreceğiz dedi
BaharSefvan Mervee07 arkadşmn da kalp şeklindeydi hamile bile kalamazsn demişti çoğu doktor. Hanile kaldı doğurdu ikinciye hamile 😁
mercimekkkannesi Benim de kalp şeklinde çok şükür 38+4 bi sıkıntı yaşamadım sadece 9. Haftada bi kanamam oldu progestan kullandım bi müddet sonra bir daha yaşamadım problem kalbini ferah tut hayırlısıyla gelsin bebeğin bebeklerimiz 😍🙏🏻
Mervee07 mercimekkkannesi amin inş. Senin yol bitmek üzere ben daha başındayım inş sağ Salim sağlıkla kucağımıza alırız. Yalnız değilmişim onu da görmüş oldum ❤️
Eccess Merhaba bende kalp rahimliyüm 33.haftadayım şimdiye kdr hiç bir sıkıntım olmadı çok şükür içinizi ferah tutun ☺️🙏🐣