Bebegiiim Selamün aleyküm herkeze kan degerim b12im aşıri derecede düsükmüs kızlar int biyere kadar bilgi.alıniyor . doktorum ilac takviyesi verdi ama ilaclada biyere kadar boyle bi durum yasayan varsa siz neler yaptiniz yardimci olurmusunuz . Ve kansizlik normal dogumada engel diyorlar kan kaybindan dolayi ne kadar dogru bilemiyorum ama
25agustos Bebegiiim bende ilaç içiyorum 7 aydıe ama dün düşük çıktı. Doğal pekmez alıp limonla karıştırıp içecm. İyi geliyormuş. Kuru dut da iyi gelir.
Mervednr Bebegiiim çay tüketiyosan azaltmaya bak. Yeşil mercimek, bulgur, yeşillik et, balık ye bol bol . Bakliyat tüket. Kırmızı çekirdekli üzüm kurusu yemeye çalış doğal yollar bunlar diğer türlü doktorun ilaç vermiş olması lazım
Aysnrplt Bebegiiim b12 benim de çok düşüktü ilaç verdi kullanamadım kokusu rahatsız etti. Bol sebze ve et tükettim 1 ay normale yükselmişti
Bebegiiim Mervednr Evet canim ilac kullaniyorm suanlik pek fazla tüketmedigm yiy3cekler soylediklerin artik daha fazla dikkat edecegm
Bebegiiim Aysnrplt strestende dustugunu dusunuyorm ben suan suyumda azalmis stres yaptikca hersey ortaya cikiyor bebegm icin uzulmemeye calisiyorm ama Allah yardimcimiz olsun
tubasd Bebegiiim benimde düşüktü önce hap kullandım sonrasinda kan için serum b12 icin iğne verdi seninkide ilacla yukselmez isi serum verir dert edicek bisey degil çoğu gebenin yaşadığı bir durum geçmiş olsun 🌸
Hominigirtlak Bebegiiim ben kan hapi kullanmadim her aksam pekmez yedim kan degerim cok iyiymis sizede tavsiye ederim bebege de kilo aldiriyor. Sekeriniz veya baska bi sorununuz yoksa yeyin.
Bebegiiim Hominigirtlak pekmezi deniycem canim bende Allahin izniyle insaAllah düzelir dogumumada az kaldi
Julej Bebegiiim bana doktor kan değerlerin böyle olursa ki 3 ay kaldı Doğuma toparlanmaz dedi bi gün önce yatırıp kan takviyesi yapmam gerekiyor dedi :/
Bebegiiim Julej Dogumda sıkıntı oluyormus zaten benimde 2 ay gibi bi sürem.kaldı böyle giderse nasil olucak bilemiyorum zaten suyumda azalmis bebegim 2 hafta geri
1ogrencianne Bebegiiim benim de b12 eksikliği oluştu hamilelikte canım doktorum normal olduğunu söyledi. Ekstra ilaç yazmadı. Kansızlık için kesinlikle ev yapımı keçiboynuzu pekmezi içmeni tavsiye ederim. Kan değerimi öyle bi yükseltti ki ilaç da içtim pekmez de. 7’ydi benim değerim 12.5’lara yükseldi 😊
Bebegiiim 1ogrencianne Pekmezi deniycem canım en iyi kan yapan o galiba InsaAllah tez zamanda duzelir suan 29 haftadaym dogurana kadar
snykz Bebegiiim bnm de b12 ve kanım çok düştü 7 aydır sürekli kusuyorum ve beslenemiyorum mide hastalıgımdan kan ilacını içemitorum kan iğnesi ve b12 takviyesine başladık yeni
Bebegiiim snykz bebege etki yapmasindan korkuyorm ben yoksa benim icin sorun olmaz ama suan iki canli oldugumuz icin herseyi dusunuyoruz
Bsyldrmdlk Bebegiiim bende de çok düşüktü 20. Haftada kansızlık için gynoferon, b vitamini içinse apikobal kullandım şu an 28. Haftadayım değerlerim çok iyi 😊
1ogrencianne Bebegiiim canım üzüm içtim pek işe yaramadı bulabilirsen keçiboynuzu al. Benimkini çok kısa sürede yükseltti. Doktor bile şaşırdı. İnşAllah sende de işe yarar 😊