Sivasgelini ayse349 10+3 canim dusuk tehlikem var igne fitil folik asit kullaniyorum demir magnezyumu daha sonra verecegini soyledi simdide kum dokuyormusun 😞 senin nasil geciyor
Gulzade ayse349 mide bulantı ağrılı geçiyor. Bende düşük tehlikesi icin progestan kullanıyorum gunde iki defa ama fitil olarak. Folic asit kullaniyorum birde. 10+2 haftaligiz 😊
turkuaz1290 ayse349 bende 11+1 bulamtılarım 1 hafta önce bitti çok şükür sadece sabahları hafif oluyo folik asit devam vitamin hapları kullanıyorum bide..haftaya 2li taramaya giricem nasıl bişey nolacak merak ediyorum hepimiz için herşey iyi olsun kızlar
GzdMhmt ayse349 folik asit kullanıyorum ve ürtiker geçiyorum bi kaç gündür o sebeple de avil kullanıyorum :(
Zeydo Neler yokki😂 tedavi ile oldukları için. Şimdilerde bit tek bunlar kaldı fitil, folik asit, demir,magnezyum, kan sulandırıcı. 11+5, ya siz?
ayse349 Sivasgelini aynıyız bende 10+3 decavit kan sulandırıcı hormon hapı kullanıyorum bende ara ara istifra mide bulantısı var iki defa düşük yptm bnde ama doktor düşük tehliken var demedi ama yinede dikkat ediyorum
Minikhamsim Sivasgelini benim doktor magnezyum için erken dedi 12 haftalığız maden suyu iç dedi günde 2 şişe
Selvi_nazo 11+6 folic asid kullaniyorum sadece özele gidicem devlet doktoru başından savıyor vitamin kullanmam gerekmi bilmiyorum canımı sıkıyor bu konu
Sirine 11+3 folik asit + demir hapı kullanıyorum. Ve kan sulandırıcı iğnem var. Rabbime şükürler olsun 1 düşükten sonra bu gebeligimde şuana kadar çok fazla sorunum olmadi 🙏 2 li testim var sırada çok merak ediyorum 😊
Melek31 10+2 haftalık hamileyim 3u gebeligim ilk 2kizlarimda da her ikisinin gebeliklerinde de safra dan başımı kaldiramazdim şimdi çok şükür ki çok rahatım midem hiç bulanmiyor🙏🙏
Zulubik Hafta. Folik asit, demir, d vitamini, b12 ve balık yağı kullanıyorum. 7-8-9. Haftalarda bulantilarim oldu, yavaş yavaş geçiyor. Normalden fazla acıkıyorum bir de. 12. Haftada kontrole gideceğim. Ikili test VS yaptırmayacagim.
Birglergn Hafta mide bulantisi kusma halsizlik bas donmesi herşey mevcut ama şükür bunada saglikla kucagima alimda gerisi hic muhim degil folik asit kullaniyorum 😊
Smybsr 10+3 deyiz sadece folik asit kullanıyorum iki hafta sonra ikili tarama testimiz var 6 7 8 ci haftalarımız çok zor geçti çok şükür o zamanlara göre daha iyiyim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🤲🏻
ayse349 Smybsr aynıyız seninle ikili test devlet hastanesinde yok özelde yaptrblrsn dedi doktorda neyi belirliyor ikili test? 2 hafta sonra gel ense kalınlıgına bakalım dedi doktorum
Zulubik ayse349 down sendromlu denip de doğru çıktığını görmedim daha. 9 ayı kendime zehir etmek istemiyorum.
Ayaztgce ayse349 bende 10+6 haftAmdayım folik asit demir eksikliği için damla bide progestan kullanıyorum sabah akşam ay sonunda testlerimz yapılacak inşallah