Cakirgulsum65 Kızlar meraba. 38+3 deyim van ercişte oturuyorum. Hastane 1 saat uzaklıkta. Acaba doğum başlarsa yetişirmiyim? Bide hiç doğum ücreti sormadım. Varmı van lokman hekime giden. Dr. Burcu hanım.
Babymam Cakirgulsum65 hastanenin doğum ücreti normal 1150 sezaryen 1350 diye biliyorum değişmediyse ama anlaşmalı kurumlara ve memura indirimi oluyor kontrole gittiğinizde sorun bir dahakine net olsun birde ekstra fazla gece kalınırsa veya bebeğe küvez ihtiyacı olursa ona para ödüyorsunuz demişlerdi bize belki tam net hatırlayan bilen vardır baya oldu eşim soralı
Cakirgulsum65 Babymam peki 1 gece kalma dahilmiydi o zaman ücrete. Hani müşaade altında tutuyolar ya 24 saat?