Cansu34 Kızlar baktım netten 18-24 dio denekki en geç 24 muntemelen ben yanlış anladım çok pardon o zaman ayda bir olunca 19 a denk geliyo zaten :)
Yaser27 Cansu34 ben 21 de gitmiştim çoğu 19 ve 20 arasında gitmiş geri tekrar çağırmış küçük olduğu için görünmemiş diye burada okumuştum o yüzden çok da erken haftanda gitme canım
Leyliiii Cansu34 merhaba benim doktorum da 12. Haftada ikili tarama yaptı 20. Haftaya randevu verdi bende o süre zarfında hiç gitmedim 🤦🏻♀️Çok zor geçti günler sizin beden 24. Haftada detaylı istediki bildiğime göre 20. Haftada oluyor
Leyliiii Cansu34 aynen hiç sormayın cinsiyetini de 20. Haftaya kadar bekleyip öğrendik Maral’dan çatladım 😂😂🎀
Nur0653 Cansu34 Bende 16 haftadayım 3 tarama için çağırdı 3hafta da bir Gidiyorum neredeyse testten sonra bide 10 gün sonra sonuç almaya diye tekrar giderim
Mlssa Cansu34 Ben 28.haftadayım ekstra bir durum olmadığı sürece her ay başı gidiyorum.Çok uzun bir süre sizin söylediğiniz 😳 bence ulaşabiliyorsanız doktorunuza bir sorun derim en azından sonuçlara kadar 1 kontrol daha olabilir diye düşünüyorum.☺️