kontrolümde bebegin aşagıda durdugunu söyledi doktorum rahim agzımı ölçtü ve 30 mm dedi tam sınırda erken dogum riskin var dinlen cok gezme yürüyüp yorulma diye söyledi ve ilaç vermedi 25 haftamdayım böyle olan varmi süreç nasıl ilerliyo zamaninda dogum yapan oldu mu bu sorunla