Dilara19 bende 1,5 yıllık evliyim. Sizin anlatttığınız gibi hamile kalmadan 3 ay öncesine kadar regli düzensizliğim oldu ve hayat standartlarımı sanki hamileymişim gibi yaşamaya başlamıştım. ( hareketlerime dikkat, canımın istediğini yemek gibi) her ay test yapıyordum sonra da oturup ağlıyordum. Herkes bunu yaşıyordur çünkü bizde annelik içgüdüsü var üzülmemeye ve artık bu konuda rahat olucam dedim. Spora ve rejime başladım o ay yine 5 gün gecikti. Umuyorum sizde birgün hissedersiniz içime çok tatlı bir heyecan düştü ve test yaptım pozitif çıktı inanmayıp 2 test daha yaptım. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Ne kadar gerçek bilemiyorum ama hamile kalınca arkadaşlarım zaten gecikmelerinden belliydi vücut kendini bir kaç ay öncesinden hazırlıyor demişlerdi. İnşallah dizinde güzel haberlerinizi yakında alırız🙏🏻