Hafizenur benimde 50mglık şeker yuklemesi sonra 147çıkmıştı. Şeker ölçüm cihazı aldırdı dktr her sabah aç, kahvaltı, ögle, akşam yemeğinden 2saat sonra evde parmaktan şekerini ölc dedi . Not aldım ölcümleri doktora gönderdim onlarda hep sınırda çıktı, bi yükselme yok ölcmeye devam dedi. Arastrdgm kdryla Bebeğin suyunda bi problem, fazla bebek kılosu ve sizde asırı kılo alma durumu yoksa bence korkulcak bişey yok. Doktor bana Yediklerine dikkat et meyveyi yoğurtla veya sütle ye dedi. Ve düzenli beslenme araöğünler önemli , tambuğday ekmeği, pirinc yerine bulgur vb oda 2-3kaşık ekmek yerine. Hersey kontrollü Yedıklerıme dıkkat ediyorum okadar stres yapmayın🙋🏻♀️