33+2 yiz kasılmalarım bi kaç haftadan beridir var ama çok acıtmaya başladı am öyle böyle değil çok canım yanıyor normalmi 😒ikinci gebelik ama ilki böylemiydi hatırlamuyorum 7 sene geçti. Ve geceleri inanılmaz hareket ediyo ve acıtıyo uyuyamıyorum o derece. Varmı bemim gibi olan. Magnezyuma başlattı doktorum. Kramplarım yok ama kasılmalar azalsın diye