Ben çakmak erdeme gittim ilk 12 hafta hiç memnun kalmadım yasemin hanıma gittim, önceki gebeliğimde de gülçin, zeynep, ayşe diye üç farklı doktora gittim... hepsi birbirinden ilgisiz valla kilomu bile ölçmediler ne kan tahlili istediler ne bişey folik asit vermek bile akıllarına gelmedi ben kendim aldım eczaneden.. doktora söyledim ben içiyorum diye aa iyi yapmışsın ben unutmuştum desi 2 dk bişey soramıyorum ayakta konuşuyodu yasemin hanım yoğunluktan kan ter içinde geliyodu soracağımıda unutuyodum... ultrason cihazları nine zamanından kalmış.. çocuğu göremdik karaltı gibi görünüyodu hep, kalp atışını duyamadık bozuktu çünkü!!! 1,5 saat muayene sırası bekledik. Odalar pis küçücük. Koridorlar havasız daracık tıkış tıkış.. 80 tl veriyoduk bide bu hizmete bu oara çok yüksek! Direk değiştirdim medipol çamlıcaya gitti harika bi hastane ultrason mükemmel her gittiğimde 3 boyutlu resim tansiyon kilo takibi bi sürü test istesi hepsinide devlette yaptırdık.. en az 15 dk içerde kalıyorduk çok memnunum 40. Haftadayım normal doğum bekliyorum kısmetse. Erdem hastanesi şişirilmiş bi balon kısaca aldıkları parayı asla haketmiyo devlete giderim oraya gideceğime daha iyi..