Benimde doktorum hissetmediğim zaman düz yat karnım tok olsun çikolata ye dedi bebekler aslında hareketli olsalar bile bunu her zaman hissedemeyebilirsin ben 2 gün boyunca hissetmediğim için acile gittim ben hiç bir şey hissetmezken o içerde kıpır kıpırdı 😊😊