Yucelunsalll ben gecen sene tedavı gordum ama benım kotu huylu pancoast tumoru vardı akcıger ca dıye gecıyor maaleseh gebelık hormonlarından nüksettı dogumu bekleyıp kemoterapi ve radyotreapiye baslıcam ama ıyı huyluysa sorun yoktur keske aldırsaydınız daha once benım amelıyat olma sansım yoktu cunku pleksus tutulumlu yanı koluma gıden sınırlerı sarmıstı felc kalma ıhtımalınden amelıyat olamadım ama keske o rıske gırseymısım dıyorum en azından temızlenırdı