Gebe-kdn88 Kızlar bn 13 haftalık hamileyim ama bnm öyle anlatığınız gibi akıntım hiç olmadı sadece yürüyüşe feln çıkarsam oluyor oda az . Aklıma takıldı normalmı bu durum sizce doktora danışmalımıyım?
sevval55 Gebe-kdn88 herkeste belirtiler aynı olmaz canım benmde en baslarda vardı 4-5 haftalarda suan yok
Afraidmom Gebe-kdn88 bende 34. Haftamdayım aman akıntım var diyeceğim kadar hiç olmadı, bi sıkıntı da yok çok şükür
Yaser27 Gebe-kdn88 benim de sadece yürüyünce akintim oluyordu şuan 33 haftalik arada su gibi ter gibi akinti oluyor herşey normal dedi vesvese yapma canım illa olacak diye bi şey yok 💞
sevval55 Gebe-kdn88 sorun değil merak etme sonucta hamilesin belirti olmasına gerek yok hamile oldugunu kanıtlaman için❤️ Benm hic bi belirtim yok mide ulantısı kusma kasık agrısı gogus hic biri ama her hafa gttiğmde doktora bebek cok iyi
Busrakivanc Gebe-kdn88 olabilir herkes bir değil canım ben de 7 aylık hamileyim ne kusma ne bulantı oldu fakat sadece bir kaç aydır sürekli akıntım var ilaç kullandım geçmedi tahlil vereceğim. Demem o ki kimse kimseyle bir değil 😇
Sebogelin Gebe-kdn88 bende aynı şekildeyim doktoruma sordum hiç bi sıkıntı yok keyfine bak dedi bana 😀
Tuce26 Gebe-kdn88 canı. Eğer kokulu yeşil yada koyu sarıysa bakılmalı onun dısında gebelıkte sıkça görülen bir durummus herkeste olcak diye bir durumda yokmuş merak etme 😘