MucizemE 15 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri göbek deliğimin olduğu bölge sağ tarafı felan hafif ağrı sızı var ilk kez oldu yaşayan var mı normal mi ?
ozdenarda MucizemE 21 haftaligim benmde gobek deligim 10 gundr falan oyleydi arada ustu sisiyodu agri batma oluyodu doktorum zayif oldugum icin gobek deligimin disari cikicagini ondn boyle acidigni cok normal oldugunu soyledi kizlar
betul90 MucizemE 21. haftamdayim 2 gundur bende gobek degilimde baski varmis gibi hissediyorum. Ama agri gibi degil sanki karnimin buyumesinden ve gerilmesinden kaynakli gibi. Sizi cok rahatsiz ediyorsa doktorunuza sormaniz en iyisi olur
Balcanli Benim de karnım büyümeye başladıkça göbek etrafında sızlamalar başlamıştı. Ufak kızarıklıklar falan. Sonra kocamaaan çatlaklar 😊 ağrıyı bilmem ama sızlama bundan kaynaklı olabilir
MucizemE Balcanli büyük ihtimal Benim de öyle internette felan da araştırdım bunlardan dolayı diyor aman sebebi bu olsun da 😊