Suhedaa Kizlar yurt disinda yasiyorum doktorum enfeksiyon icin fitil verdi ama normal hap gibi ve afedersiniz ama cok kuru asla kaymiyor o yuzden yapamıyorum disina krem tarzi bisey sursem zarari olurmu acaba yoksa olmuyo
Naniii Suhedaa bir haftadr kullaniyorum Ben bir iki gun yapamadim boşa gitti sonra vajinayi islattim oyle koyuyorum krem kullanmadm bir zarari olurmu diye duşunup
Aytaczehra Suhedaa doktorundan ultrasonda kullandiki gelden isde ben isdedim oyle onunla yapiyorum en zararsizi o
novice_mom Suhedaa Merhaba, fitili ıslatıp bir de öyle deneseniz. Ben progestan fitilini kullanırken öyle yapmıştım. İlk zamanlar ziyan oluyor bir kaç tane ama sonra alışıyorsunuz
Buketgks Suhedaa canım merhaba bende kullanıyorum şuan çok az su damlatıyorum üstüne öyle daha iyi gidiyor
novice_mom Naniii Ben de birazı akıntılı olarak geri geliyordu. Bunun içinde günlük ped kullanıyordum. Doğru yerleştirince yani biraz daha geriye ittirmeyi denersen her zaman gelmiyor.