Kizlar 31 haftalik hamileyim 3 4 gün önde gidiyoruz en son kontrolum 4 gün onceydi bi sikinti yoktu ama son 2 gündur geceleri agrilarim var ilk defa boyle oluyo ne oldugunu cozemiyorum uyku haram oldu çunku sağa sola dönsem çok agriyo karnim sirt ustude uzanincada agriyo ama ustume oturunca agri hafifliyo bebegimde hic olmadigi kadar hareketli 2 gundur yururken karnim yere duşcek gibi hissediyorum öyle tuhaf bi agri var ama gelip giden bi agri degil sabit yurudukce ve uzanip hareket edince agriyo bebeğimde canimi cok yakiyo toplanip biraktikca karnimdan firlicak gibi oluyo sizce erken doğumla alakali olabilirmi bi acile gidip baktirsam mi bilemedim