Yellow basligi gorunce bi thaf oldu icin 7 yasindayken kardesime tip1 tanisi konuldu smdi 9 yasinda kucuk cocuk olunca diyetine uydurmasi cok zor oluyor arkdaslarndan herseyi goruyor yine bu hastaligimiza cok sukur Rabbim aratmasin ama insan hep dusunuyo yarin ilerde ne olucak diye simdi bole gebeyiz filan yazanlara cok mutlu oldum insaAllah benim kuzumda buyusun evlesn ve sizler gibi saglkli bi gebelik gecirsin Rabbim tum hastalara ve bu tarz dikkatle yasamak gereginde olanlara yardimci olsun insaAllah🙏🏻