Eymen18 Kızlar kasiklarim ağrıyor ve karın altında ağrı hissediyorum doğum sancıları olabilir mi çünkü yururkende ağrım oluyor ilk gebeligim ve 35 haftadayım telaş yapmak istemiyorum ama korkmaya başladım
1000114383540251 Eymen18 canım doğum sancısı belden başlar karın altından olduu zaman yalancı sancı oluyor sıklığını takip et yinede 10 dakkada bir yada 5 dakkada bir düzeniyse git hastaneye
MdhTpz Eymen18 Ben de 38 haftamdayim yaklasik bir haftadir falan duzensiz bi sekilde benim de bahsettiginiz sancilarim oluyo ama doktorum bunlarin yalanci sanci oldugunu panik yapmamami soyledi.Gercek dogum sancisina bel agrisi da eslik edermis.Allah hayirli dogumlar nasip etsin 🙏
Eymen18 1000114383540251 belimde de var ağrı ama kaşık ağrım çoğalmaya başladı bacağım uyuşuyor agridan artik