Doktorum havadar bir yerde kokusunu az soluyarak 14. Haftadan sonra boyayabilirsin demişti ama ben kimyager olduğumdan bir türlü içime sinmedi yalan değil. 37. Haftamdayım daha yeni boyattım saçımı. Bebişinin gelişim haftalarındasınız. Sadece mümkünse fazla solumamanı tavsiye edebilirim.