Fureya Duuyguum geçmiş olsun öncelikle. Benimde günlerdir su gibi akıntı çok fazla. Başka bir sıkıntım yok ama. Siz böyle söyleyince endişelendi. 2 hafta sonra kontrolüm var beklemesem mi acaba
Duuyguum Fureya senin haftan bana göre daha fazla canım baktım da şimdi.aslında her hamilelik döneminde akıntıya normal diyorlar ama ihmal etme sen yine de benim aynı anlatılanlar gb su gibi şeffaf sızar gibi oluyordu ondan korktum ama sende içini ferah tut Emin’im birşey yoktur canım
alyavetuna Duuyguum 😄😍😍 eevet çok şükür gönlümdeki gibi oldu allahım sağlık sıhhat versin kuzularımıza 😍😍 durumundan haberdar et beni yine de sen
Duuyguum Sağlıkla alalım inşallah kucaklarımıza canım ve inşallah şu ağrılarım geçerde senin gibi rahat bir hamilelik geçiririm 🙏
Tamam Duuyguum ben şuan günde 3 tane kullanıyorum 8 saat arayla içiyordum ama doktorum uykunu bölme,uyku daha önemli dedi.O yüzden 10:30-18:30-00:30 ilaç saatlerim
Duuyguum @Tamam dün akşam içtim yarım saat falan birşey olmadı kan sulandırıcı iğne mi vurdum bana birşeyler oldu göz kapaklarım kalkmıyo pilot oldum resmen
Tamam Duuyguum ohhhh içmedik demeyiz hamileyken 🤣🤣🤣 alışıyor insan,doğumdan sonra nasıl bırakacağım bilmem,bağımlı oldum 🤣🤣🤣🤣 bazen 1 saatte bazen 2 saate yapıyor.ben ilk başlarda hep uyuyordum içince
madl41 Duuyguum canım o ilacı tedbir amaçlı vermiştir . Sen ağrılarım var dediysen doktorlar veriyor .. sadece önlemek için rahminin dokusu sertleşsin yumuşayıp düşüğe yol açmasın diye . Bide benden alttan muayene sonrası çok akıntı geliyordu bazende kanamam oluyordu. O haftalar benimde öyle sancım vardı kasık ve kalçamda meğer rahim büyüyormuş ve gayet normalmiş
Duuyguum madl41 bana da dedi alttan muayene sonrası leke gelebilir sorun değil dedi ama gelmedi bende canım sağlıcakla al kucağına inşallah
Neslihant Duuyguum sen su geliyor dedigin için amnion sivisi olabilir diye garantiye almak istemistir. Bnmde oldu aynisi
Duuyguum @Neslihant evet olabilir çünkü önce ultrason ölçümleri yaptı suyun serviks iyi dedi bide alttan muayene edeyim emin olayım dedi ay çok şükür dünden beri akıntım Yok çok şükür
Esrayusuf Duuyguum ya duygu şimdi gördüm postu nasılsın iyi misin kuzum korkma birşey olmaZ Allah'ın izniyle
Duuyguum @Esrayusuf dün biraz kötü hissettim kendimi Esra da şükür iyiyim toparlandım yorumlardan sağolsunlar
Esrayusuf Duuyguum ya hiç giremedim görmedim bende şükür yA olmasın birşeyin aman Allah korusun kuzum dualarımız hep seninle ebruyla şurayla Habibe'yle inş bebişleriniz doğar sağlıcakla rabbim sizlere bağışlasın tatlı anneler
Dilaracansu Duuyguum korkma herkese önlem amaçlı veriyorlar bende aynı senin gibi panik oldum sağolsun burdakiler banada iyi geldi ALLAH sağlikla kucagimiza almayı nasip eder insallah takma kafana ben cok stress yaptım iyi degil stress