Lamia_Kolat Merhabalar, Cok kotu bogaz agrim var, ayni zaman oksuruyorum.Hamileligin 4cu ayindayim, ilac kullanamiyorum.Bu durumla karsilasan var mi? Bitkisel neler kullandiniz?
uhuddd Lamia_Kolat limon ve ya ev yapımı elma sirkesiyke gargara yapın adaçayıylada yapabilirsiniz ıhlamur için aklıma gelenler bunlar
Aysaze Ben doktor tavsiyesi ile pastil kullanmıştım faydası gelmişti. Tabi onun yanında limon bal karabiber karışımı da içiyordum. Çok geçmiş olsun.